Back On Track

Och fit for fight.
Nu har jag käkat, vilat och tatt en dusch, så nu är jag redo för kvällens Beach Party =D
Få se om de blir samma gäng sen igår. Vi hade tänkt vara på stranden, dricka lite och ev spela lite olika saker.. beroende på om vi får tag i nåt att spela med.. haha återstår att se.
Kameran är med även ikväll, desvärre har jag lyckats tappa bort ett av mina uppladdningsbara batterin till kameran så jag får använda mej av vanliga. Måste försöka köpa nya uppladdningsbara. är juh ganska dyrt att hålla på att köpa andra hela tiden.
Ha en trevlig lördag kväll.
C ya!
Bye

Kommentarer
Postat av: Linda

haha va fan ska du ut idag igen;P

2008-06-08 @ 00:54:44
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback