Tjolahopp


Så nu har vi nyss kommit hem från travet. Har regnat och åskat lite här under eftermiddan/kvällen. Men nu börjar de klarna upp, så nu kke finvädret är på ingång.. inte mej emot iaf ;)

Skulle behöva hämta hö imon, men har inte fått tag i han jag köper av, de bästa vore om jag kunde hämta imon för onsdan skulle jag vilja åka till Falun på kvällen och kolla lite på cruisingen. Annars får jag väll vänta till torsdan och hämta, men vet inte om höet räcker till dess...

Vill va trött nu så jag kan sova, men dom senaste veckorna när jag jobbat på travet på kvällen och kommit hem och varvat ner och lagt mej har jag inte lyckats somna nå bra alls utan legat och vridit och vänt på mej. Till saken gör de ju inte bättre att jag inte har ngn teve att bli trött till heller, hoppas verkligen att den där boxern kommer fortare än dom lovat, för de är ap tråkigt utan teve=(

Nä nu ska jag surfa vidare och hoppas på att John Blund snart kommer. Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback