Åh så synd om min älskling..

Nu är jag hemma igen efter och ha vart och kollat till min älskling Ari. Han hade iaf ätit upp all mat och vissa av dom större bölderna hade lagt sej lite. Tog tempen igen, förut visa den på 37.9 nu var den på 38.5. Men hästar brukar ju visa högre temp efter dom ätit. Han såg då pigg ut fortf, så jag haoppas att de är på väg åt rätt håll.
Lyckades ta några bilder, lägger upp dom så kan ni själv se...







Ja ni ser juh själv..
Tycker så synd om mitt lilla hjärta




Kommentarer
Postat av: Sandrah

Men oj, herregud,stackaren :( Vad skönt att det blivit bättre.... Mina har också fått lite reaktioner på kvällarna när det varit mycket knott, men absolut inte i närheten av det där. hade en häst som fick nässelutslag en gång, men inte ens det var i närheten... skönt att det är bättre!

2008-07-29 @ 02:00:27
URL: http://mylifeandme.blogg.se/
Postat av: tessan

hejsan kom till stallet i morse och min häst va full av sånna här utslag va är detta??

2012-03-11 @ 10:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback