Nöjd

Har kört snabb jobb nu med Ari tillsammans med Angela och hennes häst "Dennis". Gick jätte bra och jag är så nöjd, körde kke lite väl fort men men kan man inte klocka så är de lite svårt =D haha. Fast Ari sköter sej bättre när någon annan kör honom på banan, han fjantar mest och är "bäbis" när jag sitter bakom, antagligen för att hankänner mej.
Men med lite mer träning så ska nog de här gå vägen oxå.
Nu ska jag dricka kaffe och slänga mej i duschen. Känner mej litre små skitig efter och ha kört på banan den var lite kladdig idag.

BTW har fått svar tebax ang. min tandläkar tid, dom bad om ursäkt och har bokat in mej på en ny tid i Mars.

Kommentarer
Postat av: San

Oj, ja så långt som till snabbjobb har då jag inte kommit....inte ens till riktiga intervaller. Om en månad har jag beräknat börja köra intervaller. Nu blir det skritt och mer mängdträning. Sen lugna intervaller.
Tandläkare....fy fan...jag lider utav en enorm skräck för denna varelse, och har inte legat i en tandläkarstol på ca 8 år. Vadå att det börjar bli dags??? Ännu ett MÅSTE! Får väl spara pengar först...lär ju gå på en si så där 30 papp eller nåt...om jag vågar dvs

2008-01-29 @ 15:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback