Idag

Är det Onsdag.. om ni inte redan visste de=)
Jag fick ett xtra pass idag, så jag har jobbat 8-16:30.
Var och släppte ut Ari imorse och åkte hem och la mej igen sen, och hann precis somna in så hörde jag vibratorn på tele börja durra strax efter 7, då var de från jobbet och de var folk som var sjuk så de var bara och kliva ur den varma gosiga sängen och göra sej iordning... Men men de blir juh lite mer pengar på nästa lön och det är juh aldrig fel...Har fått ihop 11.5 xtra timmar denna månad utöver min 80% anställning så...de är bara och tacka och ta emot. Imon jobbar jag kväll så jag får då iaf sovmorgon då=)

Nej nu ska jag ta och åka och köpa cigg sen bär de av upp till stallet och pyssla lite med min älskling :P

Skriver kke mer senare..

image125

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback