Goder morgon

*Gäääsp*
Uppe med tuppen idag.. elle jaa något tidigare än han oxå =D
Skulle egentligen börja jobba klockan 8, men åkte hit redan vid 7 eftersom jag var klar i stallet, inge kul att åka hem för en timme och göra nada. Så istället går jag hem en timme tidigare idag, smart va!! =)

Är Iaf ledig i heljen, de är skönt, få se vad man hittar på.  Ska elle har då tänkt att köra killen, men dom varnar för storm att man ska stanna inne =S ja ja vi får se inte säkert den kommer hit helle........
Åh jag börjar bli hungrig och klockan är bara halv 10...De är fortf mörkt ute, inte undra på att man jämt är trött.
Nä nu ska jag jobba på lite.
Skriver mer sen...

image126

Kommentarer
Postat av: Självaste Pesan

Tävling pågår...

2008-01-18 @ 09:51:04
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Självaste Pesan

åh tack så hemskt mycket, vad roligt att du också vill delta i tävlingen :) Då återstår bara att länka så är du med :)

2008-01-18 @ 13:50:53
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback