Gaah

Å va matt jag blir, fick ett brev med posten idag från Folktandvården att dom bokat en tid åt mej.. Imorgon kl 9:50.
Jag kan inte ta den tiden så då ringde jag och skulle avboka, då säjer receptionisten att dom är på Utbildning hela dagen, återkommer imon. Sen står de i brevet att: Ej avbeställd tid och återbud samma dag som behandlingsdagen, måste vi tyvärr debitera enligt tandvårdstaxan. Jaha men hur fan avbeställer jag då om dom inte är där idag och imon då blir jag debiterad???
Så jag skickade ett mejl, bara att hoppas dom läser de imon så jag inte blir debiterad. Skrev även att nästa gång dom bokar en tid vill jag veta de i god tid innan!!

Kan juh försöka ringa ikväll och se om dom har ngn telefon svarare som man kan lämna meddelande på då har jag ju avbokat 2 ggr så att säja...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback