Fy fan va jag e bra =)

*pust*
Har gått till och från stallet nu på kvällen, tog sitt lilla tag men jag kom både dit och hem, och Ja jag gick hela vägen...Men de kändes tungt när jag skulle gå gem, då hade jag lust att ringa ngn och be dom skjutsa hem mej, men jag höll ut =D
Gick Backa vägen upp och tog "Genvägen" hem den som går förbi Odal och ut på 301.
Det blåste gasnka mkt och ett tag undra jag om jag skulle blåsa bort eller om stormen kom och tog mej, snöa lite oxå.
Men nu är jag iaf hemma och ska ta en efterlängtad dusch. Vart jätte trött.

Fick plåstra om Ari lite oxå, förmodligen har han gjort nå i hagen så han har trampat sej bak på en kota och skrapat bort en massa hår och skinn, så de blödde lite. Men nu är de tvättat och omlagt, måste nog börja ha honom lindad bak när han är ute, vore synd om han skulle skada sej mer....

Nä in och duscha nu.

See ya!

Puss Till sötast ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback