Tjing tjong långkalsong

Har inte hunni bloggat nå än idag, har jobbat hela dan, sen när jag slutade var de bara hem och svira om till stallkläder, och iväg och hämta hö till min fyr benta älskling.
Så nu har jag nästan nyss kommit innanför dörren. Är hungrig som en varg och ska strax fixa ngt att käka.
Andra älsklingen är i Sthlm idag, åkte dit efter jobbet, skulle följa med Micke och kolla/köpa bil, så honom får jag inte träffa föräns imorrn.. men men desto mysigare då;) då ska han även få min present(som han är så nyfiken på) och jag ska få och jag ska få en av honom...

Näää nu måste jagstoppa nå i magen innanjag dör av hunger, skriver mer senare.

Soo looong!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback