Tjillevippen

Jobbat kort dag idag, var egentligen meningen att jag skulle jobba kväll, men bytte för jag skulle hjälpa Bjitta lite med planeringen.
Har hunnit och tvätta lite, kört Ari(som vanligt var pigg och glad) så har jag målat hyllorna en gång till idag. Daniel var så söt och snäll och köpte svart färg igår till dom så jag kan måla dom och få upp dom på väggen ngn gång.
Nu ska jag strax häva mej in i duschen, sen dyker  Daniel upp så småningom. Måste ta en kik på min bil, låter nå konstigt från hjulhuset fram på vänster sida, "klonkar" i gupp och ojämnheter, så jag hoppas verkligen han hittar felet och att de inte är så allvarligt... tur iaf att man kör svenskt...


See ya!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Hoppas att du får en bra dag! :)

2008-02-19 @ 16:44:54
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback