Tisdag 5:e Februari

Sitter på jobbet och har en lucka innan de är dax att ut och fortsätta jobba. Skulle egentligen vart ledig idag, men fick xtra jobb.
Har nyss börja snöa ute.. igen.. tycker faktiskt att de får räcka med snö nu.

Idag är de fettisdagen, kke man skulle köpt semla till kvällen.

Skulle behöva ut me Ari i eftermiddag, men han håller på att tappa en fram sko igen och jag skulle försöka slå dit söm igår men de gick inge bra, så jag måste höra om Åke kan sko han ngn dag, detta går juh inte, måste juh ha skor som sitter så jag kan träna på så jag når mitt mål ngngång...

Snart är de Alla Hjärtans dag oxå♥ funderar va man kan hitta på åt D och köpa....ja ja kke kommer på nå =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback