Onsda kväll

Ja de var verkligen gasen i botten hem, allt för att inte missa så mkt av "Greys"... Riktigt spännande var de iaf.

Har gått bra att jobbe iaf, nu har jag bara en kväll kvar denna vecka, känns skönt, min favvo är ju inte direkt och jobba kväll, en bra sak me de hela är att jag iaf får sovmorgon :P

Speedy är mkt piggare nu än innan jag åkte till jobbet, han hoppa runt i buren när jag kom hem och reste sej upp efter gallret, fast har fortf inte ätit så mkt. Men en sak i taget..

Nä nu ska jag ta och krypa till sängs.
God natt!!

Lägger upp kort på Speedy från igår, och Nej han är inte död, han är fortfarande nedsövd efter kastreringen!!


image151
Lite pömsig...

image152
Nerbäddad i buren, skulle hållas varm, så vad gör man inte för sina "barn"






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback