Morsning

Dimma här idag, måste ha blivit alldeles nyss, för när jag klev upp strax efter 9 då var de då inget.
Ska strax ut att hämta posten och kika om min nya hemtelefon är med idag, som jag ropade in på Tradera förra veckan *hoppas*.

Mina planer för dagen är att köra Ari, är lite orolig för när han släpptes ut imorse var hans båda bakben jätte tjocka de har dom aldrig varit förut men lindade dom med Back On Track och hoppas att svullnaden har gått ner nu när han fått vart ute och rört på sej i hagen. Kan vara mkt som gör att dom får svällda ben över natten så jag hoppas att de inte är nå allvarligt... 
Så ska jag och betala hyran och tanka bilen.. låter som jag har fullt upp va.. haha=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback