Morsning korsning!

Vart inte mycket sovmorgon idag efter och ha vart och släppt ut Ari, kunde inte riktigt somna om nå men men inte mycket att göra åt...få sova när jag blir pensionär som man brukar säga =D

Vad jag har för planer idag när jag är ledig?? Jo jag ska och köra Ari, sen skulle jag behöva städa lite. Ska förbi mammsen en sväng oxå. Sen kommer jag inte på något mer.. men men får nog dagen och gå ändå skulle jag tro.

Imon skulle jag egentligen jobbat kväll, men har bytt och jobbar dag för Sofie behöver hjälp, hon har 3 st hästar till start på Romme.
Sen jobbar jag hela heljen, tråkigt men ack så sant, så denna helj blir lugn som bara den, trots att de för en gångs skull händer lite i Rättvik, men men man kan inte vara med på allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback