Kväller

Åh va kvällen har gått sakta.. har vela hem hela tiden och kolla till den lilla stackaren efter sitt veterinär besök..

Gick iaf bra hos veterinären, han fick en lugnande spruta när vi kom, sen fick jag lämna honom och komma tillbaka efter ca 30-40 min, då trodde han att allt skulle vara klart. När jag kom tillbaka sen för att hämta honom hade han fortf inte vaknat. Utan de var en "ledlös" liten Speedy som jag bar ut. Vet sa att han måste hållas varm så jag la honom i baksätet med en handduk runt och så la jag över mina täckbyxor. Hemma bäddade jag ner honom i sin bur med massor av hö, en tidning och en handduk som han fick ligga på, sen fick han en massa handdukar över sej, som ett täcke. Drog in buren i mitt sovrum breve elementet och skruva upp de så mkt som gick. Allt för att han skulle hålla sej varm. Sen var jag tvungen att åka och jobba.

Men nu när jag kom hem har han piggnat till lite, han satt upp och såg lite piggare ut, gav han mat och nytt vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback