Hello

Veckan tillända, men ingenhelj för mej inte.. nä bara jobb jobb och åter jobb.
Men de ska nog gå bra, förutom att jag kommer va gris trött imon eftersom vi sticker till Romme på trav i eftermiddag. Ska bli riktigt spännande, 3 hästar till start, vore juh gör skoj om alla kom på pengar =) Ajaa de återstår att se..
Daniel kommer hit redan ikväll, även om jag inte är hemma, han ska nämligen ta min bil till Bjurs imon och kolla va de är för fel...hinner nog inte ses nå ikväll, för antagligen sover han redan när ja kommer hem, men vi får iaf sova ihop..
Ja åter till bilen, den har juh låtit konstigt i nåra dar och vi tror juh att en fjäder gått av... men igår och de jag åkt med den idag har den inte låtit nå alls..??!! Konstigt, är lite av en spök bil!! Ja de bästa vore ju att de inte är ngt fel för då blir de juh billigt iaf =)

Nä nu ska jag ta och fixa innan de är dax att dra sej mot sydligare breddgrader... Blnge here we come.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback