Great..

Känner mej nöjd, mycket nöjd. Jag har cyklat till och från stallet nu på kvällen. Efter många om och men kom jag iväg, hade jätte dåligt med luft i däcken och ingen pump hemma. Lastade cykeln på bilen åkte till OKQ8(dom brukar ha pump där för cyklar) och åkte dit, men den funka inte, kom då på att de finns en cykel pump vid Team Sportia så de bara av dit. Döm om min förvåning när dom pumparna var avstängda!! Va faan jag hade verkligen ställt in mej på att jag skulle cykla. Ringde mamma och frågade om hon hade ngn pump, vilket hon hade, så de bar av till henne och cykeln fick äntligen luft i däcken. Åkte hem och lämnade bilen och hojjade till stallet. Känns skönt att ha motionerat lite idag, måste försöka börja gå eller cykla lite oftare, visst jag cyklar i jobbet men de e inte samma som att hojja på så här.

Imon på eftermiddagen får jag förhoppningsvis Ari skodd, äntligen. Är väldigt halt åt honom just nu utan fram skor. Och så måste han juh köras, kan ju inte tappa våran träning nu, jag har juh trots allt ett mål.........

Tänk jag blir så arg över folk som "lånar" saker utan att fråga, man kan väl iaf fråga innan man tar ngt, jag är inte omöjlig, men de verkar som man måste låsa in eller gömma allt man äger så att de inte ska försvinna. Skärpning!!
 
Imorrn kväll, ska jag + några av mina arbetskompisar träffas och äta lite och dricka lite alkohol i en stuga som tillhör min ena arbetskompis, ska bli kul. Sist vi var där var i dec 06, när vi hade glögg fest.

På tisdag jobbar jag kväll, men vid 14:30 har jag tid hos farbror veterinären till min översexuella kanin som ska bli "Kul lös" han ska nämligen kastreras då. Kommer att få narkos innan ingreppet, tur att han inte vet va som komma skall, jag vet själv hur nervös jag är över att sövas(har bara gjort de en gång, men trodde att jag aldrig skulle vakna mer) men jag hoppas att allt går bra och att han blir lite mer normal eller som innan han vart könsmogen.. Aja skriver mer och berättar om det på tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback