Segt som sirap..

Vart inte många timmars sömn inatt inte.. Sov iaf lite på fm och klev ur sängen efter 12 tiden. Pratat me Linda en sväng. Sen bara mest vart hemma. Nu ska jag strax ut och gå en sväng, inte själv utan med han jag var ut och festade med igår.

Gårdagen var iaf mycket skoj. Var på ett 80 års kalas(2 st som fyllde 40 som slagit ihop de) sen var vi in på bowlingen och när de stängde tillbaka på festen igen. Dom hade karaoke där, sexleksaker till försäljning, sen var de 2 tatuerare så man fick boka tid. Var otroligt sugen att göra en till, men de var så många före mej så jag struntade i de. Men får boka in mej och göra en snart för jag är sugen att skaffa en till.
Var väll hemma i 4 snåret imorse.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jasså du, en skön lite kvällspromenix med trevligt sällskap=)

2008-12-07 @ 18:50:45
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback