Seg

Gaah. Vaknade strax efter 9, men somnade om och vaknade 10:40. Jisses, snacka om att jag är seg, va verkligen behövligt me en ledig dag för min del...

Igår efter jobbet var vi och fikade, en kompis som fyllde år. Sen åkte jag hem fixade lite mat och gick och la mej en sväng. Och somnade !!!
Sen var klockan så pass att de var dax att åka och ta in Ari. Efter de träffade jag min kära vän, vi var och käkade pizza. Sen hem till honom och låg och kollade på teve bara. De var ruskigt kallt igår kväll, -14 grader..
Imorse var de bara -7 och nu är de nere på 4.
Idag ska jag ut och köra en sväng sen måste jag skotta av lite snö i stallet. Ska ju hämta hö under veckan och de känns inte alltför roligt om de är oskottat och man kör fast med släp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback