Nattsudd...

Hemma nu.

Idag tog Faksen sin 182:a seger och slog därmed Sabins rekord. Nu är de "bara" 2 st segrar kvar till och slå Alm Svartens rekord på 184 st segrar.. You go boy ;)
Som vanligt utklassade han sina konkurenter i loppet. Och jag fick chansen att både gratulera J-O och klappa lte på Faksen ;)

Har fullkomligt vräkt ner snö på Romme och vi vart en hel del försenade, för dom var tvungen att ploga av banan mellan loppen+ att de hände en liten olycka alldeles efter starten i ett lopp, men de slutade bra tack och lov.

Resan hem gick iaf bra, men de var snöigt och moddigt. Och strax utanför Leksand var de en stoooor polis kontroll. Flera polisbilar och ännu fler poliser. Och naturligtvis vart jag invinkad. Jag med min polis skräck och allt. Fick blåsa och visa kort. Sen kika dom på bilen, och såg så klart min solfilm på framrutorna =S Slapp iaf böter, men fick en lapp om att jag ska åtgärda de. Men som tur är så har jag ju besiktnings period nu så den ska ändå av...Var faktiskt riktigt trevliga poliser.

Har nyssklämt i mej min halva av pizza som var kvar sen eftermiddagen, och nu börjar jag känna tröttheten komma krypande, så de blir att inta sängläge strax.
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback