Monday

God morgon.
Bloggade visst inget igår..
Men jag kör en lite uppdatering nu då ist...
Lördag kvällen vart nykter, men jagh ade inte planerat nå annat heller. Var hos S, sen fikade vi hos N. Var hemma i 00:30 tiden.
Sovmorgon igår morse, skönt som bara den =) sen på dan åkte jag till stallet gjorde iordning och sen körde jag Ari. Jätte pigg som vanligt. På kvällen var jag me S igen, kollade treve fikade hos N. Vart väll och komma hem i samam tid som kvällen innan.
Idag är jag oxå ledig. Kallare ute idag, imorse när jag åkte och släppte ut Ari visade termometern på -17. Hoppas verkligen att de är varmare i Blnge ikväll när jag ska vara där och jobba.
Har fixat så Ari inte behöver komma in nå innanjag åker idag utan S går upp och tar in honom när de är dax =)

Nu ska jag avnjuta mitt kaffe, bryggt med toapapper som filter..  ;)



Kommentarer
Postat av: Sandrah

Haha, funkar det med toapapper alltså? Se man lär sig nåt nytt varje dag;-)

2008-12-29 @ 12:57:13
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback