Lördag 27:e Dec

Sitter på jobbet. Idag är jag trött och lite små irriterad. Sovit lite halvdåligt inatt..
Gårdagkvällen var iaf mycket trevlig, käkade gott, potatisgratäng och kött(kommer inte på vad de heter nu) sen fikade vi och satt och pratade en massa. Vid 22:30 tiden bröt vi upp, trötta men nöjda, jag åkte hem och gick en sväng i kylan med C. Sen vart de sängen.
Idag jobbar jag till klockan 15, sen har jag inte en aninig om va man ska hitta på. Är ledig i 2 dagar nu. Ska bli skönt för jag känner att jag måste få sova lite, sen köra Ari oxå. På måndag kväll ska jag till Romme och jobba. Och nästa vecka har jag bara 3 dagars arbetsvecka på mitt ordinarie jobb. Sen nästa söndag den 4,e ska jag åter igen till Romme och jobba. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback