Dan före dopparedan

Pust!
Nu är Alla klappar inslagna och klara.
Haft fullt upp idag, först jobb. Sen när jag slutade så åkte jag och syster till Mora en sväng, kikade lite och jag hittade några klappar till.

När jag kom hem från jobbet på eftermiddagen, vart jag lite förvånad, för på min dörr hängde de en liten julklapp. Ingen avsändare. Hmm snacka om att jag är nyfiken, både på vad det är i paketet och vem som lämnat den. Men jag hoppas att när jag öppnat de, kke avsändaren avslöjas.. Ja återstår att se. Lovar att berätta när de är öppnat vad som var i och ev vem som gett mej de.

jag jobbar imorrn, till kl 15. Sen blir de hem, ta en dusch, fixa lite sen åker jag och Charlie hem till mamma och syster.

Önskar en trevlig kväll ifa jag inte bloggar nå mera idag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback