Söndag 17:e Augusti

Falun igår de var ingen större hit kan jag säja. Det var inte sällskapet jag åkte med heller, iaf inte den ena. Sur som bara den, sa inte ett ljud. Så man kände juh sej väldigt välkommen i den bilen.. Not! Inte undra på att jag längta hem till lite normalt folk som iaf pratar och är glad och se och träffa en!
Ja kom iaf till R-vik, starx innan 22, in på bowlingen och mötte Fi och Peter. Tog en öl. Sen vid 23 gick vi över på discot. SLutade juh naturligtvis med att man vart lite "rund under fötterna" igår oxå. Men kvällen vart då trevlig till slut och jag var väll hemma i 3 tiden inatt.

Nu ska jag snart borsta Charlie en sista gång innan de är dax att åka på hundutställningen...

Återkommer ikväll när jag kommit hem igen och berättar hur dan har varit och hur de gått. Så håll en liten tumme för oss nu. ;)

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Haha, du är allt en liten festprisse du va? ;-)

Håller med dig - det finns fan inget värre än sura människor....bläää. Ska det vara så svårt att bjussa på ett litet leende liksom. Lycka till på utställningen! Håller tummarna! //Sandrah

2008-08-17 @ 15:25:17
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback