Söndag

Ursäkta om jag inte bloggat.. men har inte orkat eller haft tid...

Igår på dan så var man juh rätt seg efter fredan jag och Fi var i stallet i några timmar. Försökte fixa skjuts upp till Älvdalen på kvällen.. Vi lyckades efter många om och men...hade juh skjuts hem, men dom hade åkt upp så tidigt och då kunde inte vi följa eftersom Ari skulle in och Charlie kunde juh inte vara ensam så länge..
Så vid 19 tiden igår kom Dumbo och hämtade oss, han hade en kompis med och sen hämta vi upp en till. Så i en fullpackad lång merca åkte vi mot Älvdalen.. Mkt tok på vägen upp och även där när vi väl kommit fram. Hittade på våran andra skjuts och åkte en stund innan dom bestämde sej för att gå in på parken där. De ville däremot inte jag så jag ringde Dumbo igen så då kom dom och hämtade mej...
Hem åkte jag med en från Siljansnäs. Bilen vi skulle åkt med hem, vart trasig slutade och ladda så alla som åkte med där fick stuva in sej i andra bilar.. Va väll hemma i R-vik runt 4 tiden. Så idag är man lagomt trött och seg. Har vart me Fi hela dan, har käkat pizza, legat på hennes soffa och sovit. Vart till Furudal och hämtat hennes bil. Sen nu på kvällen gjorde vi en taco gryta och åt.
Imon är de tvätta och städa av som gäller, och även köra Ari en vända.
Nu orkar jag inte uppdatera nå mer.
Ha en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback