Måndag

Tänk att man jämt ska vara sliten flera dar efter man vart ut, mycket konstigt.
Grått ute idag, nästan så regnet hänger i luften. Men måste ut och köra Ari idag. Imon är de lunch trav här så då blir de inge kört. Och då kommer Järvsöfaks =) första gången han är på R-vik och springer, ska bli kul och se honom...Fast jag har ju sett honom flera gånger på Romme.
Håller på att tvätta idag oxå. Sen måste jag dammsuga av lite, men de tror jag att jag gör när jag är klar i stallet.

Ja just ja.. på söndag, är de en inofficiell hundutställning här på hundklubben som jag och Charlie ska vara med på, Fi och Wilmer ska oxå vara med. Gissa om att jag redan är nervös.. har aldrig ställt ut hund förut så vi får väll se hur de går, men nån gång ska ju bli den första. Så i slutet av veckan ska Charlie badas och borstas och fixas till....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback