Lördag

Håller på att köra virus scanning på datorn, för den vart så seg.. har redan hittat 2 st trojaner.. =S

Igår kväll cyklade jag ner till Fi. Vi sa att vi skulle ta en öl ja de slutade ju givetvis med både öl, vin och cider till och med en irish coffe nere på bowlingen. Vi skulle ner dit och kika lite på folk. slutade med att vi bokade en bana. Sen var de stängningsdax.. Vi fick höra att de var kräftkalas i Östbjörka, fixade skjuts av furudalingarna som var ute och åkte och åkte upp dit och kika. Men de var inte många kvar så vi beslutade oss för att åka hemöver. Fi följde med in.. Vid 1 tiden fick jag ett mkt oväntat sms av sötis.. Lite senare dök han upp och hälsade på en stund innan han for hemöver. Skulle höras mer i efetermiddag ang kvällen.. Ev ska dom upp till Malung på Takida och dom älskar juh jag så jag fråga om de fanns plats över..
Fi somnade och sov kvar på soffan. Idag har vi för ovanlighetens skull vart på bolaget inför kvällen, käkat en pizza och nu har jag vilat en timme.

Få se vad som händer ikväll då =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Är det den jag tror som var till dig?

2008-08-24 @ 09:48:34
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback