Lördag

Lite små seg idag. Var ut igår och drack nån öl/cider. Åkte cheva van med furudalingarna igen, jag, Fi och peter. Var till Leksand och käkade på Kina. Sen åkte vi till Blnge, men starx innan vi var framme vände vi..??!!

Få se om jag ska följa med Krister och Emmelie till Falun ikväll, är nå bil träff där, har inte bestämt mej ännu...

Nu har jag gjort en "bur" till Charlie, de funkar inte att ha han i hallen, han äter upp den...listerna har han gnagt på. så Krister var snäll och var in på ÖoB och köpte kompostgaller idag, så nu har jag satt ihop de så nu ska han stängas in där när inte jag är hemma, för de funkar ju inte att ha en hund som äter påallt... Kke går över när han blir äldre för han gör förmodligen så nu bara för att de kliar i tänderna...



Kommentarer
Postat av: Linda

haha jo tjenare, den är i min mage=)

NU ska jag kolla på film och gluffsa chips & dipp.

Hoppas du har en trevlig kväll. Kram

2008-08-16 @ 20:59:05
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback