Typiskt

Har fått skit ont i huvet, nackspärr har jag oxå =( ska ta en kopp kaffe och hoppas på att de löser de ena problemet.. de andra problemet skulle jag behöva massage hjälp till, men vem?!

Vart en tidig kväll igår, trots de är jag skit trött ändå, spelar ingen roll hur mycket eller hur lite jag än sover är lika trött för de. Fattar inte va de beror på.
Jobbar imon sen är jag ledi i två dar om de inte blir nå extra jobb, då ska jag fösöka sova ut lite iaf. Har inte blivit många sovmorgnar på slutet. Längtar till semestern, men den är juh ganska långt bort, typ 16 veckor...Gaaah!!

image174

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej glömde bort totalt att ringa förut. Men vi kan väll höras imorn. Jag är hemma hela dagen. Krya på dig nu. Kram

2008-04-06 @ 21:23:07
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Linda

Vad skönt, jag har nästan haft ont i skallen varje dag när jag vaknat den här veckan=/.
Usch imorn måste jag packa massor med tradera vinster och gå iväg och skicka, fan så drygt.
Snart dags att hoppa ner i sängen för att titta på tv sen sova.
Natt, kram.

2008-04-06 @ 21:45:49
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback