Tjohoo

Nu har jag hämtat ut ögonsalvan och gett Speedy en gång, stog att man kunde ge 1 droppe var 3-6 timme, så han hinner nog få 2 st till innan de är sov dax.

Har vart ute och krattat lite oxå efter jobbet.
Ska till stallet om ett tag och köra och idag får vi sällskap av Attika och Emmelie, få se hur de går, för jag antar att Ari är jätte pigg med tanke på att han stått i några dagar nu... återstår att se..

Jo glömde nog skriva igår att de var ett par som var och tittade på stallplats igår, dom hade 2 stycken hästar, ett kallblod och ett varmblod, och dom ville in så fort som möjligt, helst redan idag....Men de finns ett litet problem, i en av tom boxarna har en viss person som hyr in sej i stallet lagt beslag på med sitt foder och lite annat, och hon är inte hemma så hon kan plocka bort de...
Så de visar sej när dom nya kommer.. inte för att jag vill, men de är ju inte mitt stall så....

Fick papperen idag sen inbrottet i stallet och polisanmälan jag gjorde...:
Förundersökning inleds ej- Brottet går uppenbart ej att utreda då det för närvarande saknas bearbetningsbara spaningsuppslag

Preciiis som jag trodde. Dom säger att brott inte lönar sej, men de tycker inte jag stämmer...
=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback