Söndag

Fick en rejäl sovmorgon imorse.. sov ända till halv 11. Men va nog behövligt..
Va juh som sagt till Blnge och träffa syrran igår, vi var på PK möbler och kolla på soffa till henne, och hon hittade en som hon ville ha..
Sen sprang vi i lite affärer inne på kupolen. Jag hittade två stycken tunikor som jag köpte. Och även en present till Fi. Vi käkade på MC Donalds. Sen var vi in en sväng på Rusta innan vi for vidare till ÖoB.
Sen åkte vi över till Falun och lämnade ev ayrran och fick me mej alla grejer hem från henne som hon inte ville ha längre. Bl.a ute möbels bord och stolar, en extern hårddisk(tror de heter så) eftersom min dator är såå seg..lite krukor och ramar.
Efter de for jag hem och hälsa på Linda, Kevin och Freddan. Fick smaka på Lindas nybakade äppelpaj med marängtäcke och vaniljsås till, smaskens som bara den:P Linda höll på att plantera ute blommor och satte frön så medans hon höll på med de så tog jag hand om Kevin eftersom Freddan skulle ut och springa.
For hem vid 18 tiden, lastade ur bilen och vidare till stallet, snabbmockade och gjorde iordning och tog in Ari. Sen drog jag vidare mot Mora för att hämta upp 2 stycken fylleskallar som inte kom hem....Pust!!
Tog en cider på kvällskröken innan jag kom i säng i 00:45 tiden inatt...

Har träffat Sofie en sväng nu på dan och vi var och handlade lite tillsammans. Nu ska jag fixa lite mat, idag blir de strips med schnitzel och bea sås.. Daniels special ;)
Over And Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback