Onsdag

Så har denna dag snart gått oxå..
På förmiddagen krattade jag lite ute på gården igen. Men fick så jäkla ont i ryggen efter de =( var förbi mamma så hon smorde in mej med liniment innan de var dax att dra och hämta ett lass med hö igen. Efter hö hämtningen var jag över på banan och hjälpte Sofie ta in alla hästar och fodra kväll där. Sen satt vi ute i solen drack kaffe och snackade lite innan vi kom på att vi var hungriga, så då drog vi ner på R-vik och käka en pizza. Har vart så fint väder idag oxå, härligt.
Nu inväntar jag "Grey´s Anatomy" klockan 21, sen så småningom är de sängdax igen. Nu är ledigheten över och jag jobbar torsdag och fredag. Till heljen ska Ari förhoppningsvis ut i Provlopp på lördan, sen på söndan bär de av till Borlänge. Blir de inge P-lopp drar jag till Borlänge på lördan, så får söndan bli en slö dag....


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback