Nu har de hänt igen =(

Vi har haft inbrott i stallet inatt igen. Tredje gången på mindre än ett halvår..
Dom två gångerna innan har de aldrig blivit något stulet, men inatt har dom kommit över saker för ca fem tusen kronor. Dom har "Bara" tagit Back On Track saker, jag vart av med en Back On Track ryggvärmare och två st Back On Track bandage underlägg och fyra st fleece lindor, en annan tjej i stallet vart av med ett Back On Track Täcke och fyra st Back On Track bandage underlägg och några lindor. Allt är polis anmält. Och jag har inte hört att de vart inbrott i något annat stall över natten så vi är kke de enda utsatta. Vi hade en stor kedja på dörren med ett lås av kod typ, låset var borta på morgonen när jag kom imorse och de var värsta röran i stallet, täcken neddragna på golven. Som tur är har dom inte kommit in i våran sel/sadelkammare...inte än, men tänk om dom kommer tillbaka och tar sej in där oxå, naturligtvis har vi lås där oxå, men dom kom ju in genom låset på stalldörrarna så..
Jag är så jävla arg, ledsen och besviken. Man fattar ju att de är hästfolk som vart i farten, eftersom dom tagit så dyra saker, dom visste vad som var värt något.  

image184


 


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Fy fan vad obehagligt..... ska man inte ens kunna få ha hästlindor och skydd ifred...och ja visst - hästmänniskor. "Vanliga" lär ju knappast fatta a BoT är snordyrt....stackare....:(

2008-04-15 @ 18:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback