~~Lördag~~

God Morgon!
Bloggade aldrig nå igår, för jag jobbade på dan, sen efter jobbet var jag bara hemma en liten stund så åkte jag till Fi och Åke, hon och jag tog en vända på byn och kollade lite i affärerna. Sen åkte jag hem, tog med mej nån öl och cider och tog cykeln och hojjade ner till dom igen, vi käka räkmacka och sen slingade Fi mej. Klockan var nästan i 23 tiden när jag cyklade hemöver, trött och lite vinglig ;)
Få se om hon och jag ska gå i lite affärer i dag oxå, vill kolla  på en ny mobil.
Detta är min sista ledighet på 8 dar, har råkat misssa lite(fast jag får skylla mej själv) och skrivit upp att jag kan jobba xtra både torsdag och fredag, och naturligtvis fick jag xtra jobba båda dagarna, så nu kommer jag jobba från måndag-måndag.. men får se de i pengarna och de är ju aldri fel att få=)

Nä nu ska jag käka lite frukost och göra mej iordning för en ny dag.. med kke nya möjligheter...

.image182

Kommentarer
Postat av: San

Oh shit, men kan man vekrligen ligga där i en halvtimme om man inte solat på ett tag? Jag har inte solat på snart ett år och man kanske blir totalt sönderbränd då haha. Men det låter värt att provas!

2008-04-12 @ 17:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback