Lördag kväll

Spenderat hela dagen  med Fi, vi gick en sväng på byn o kolla på telefoner på Expert. De vart dessvärre ingen ny mobil, för de var ingen jag fastnade för.
Vi har bara legat och slöat på soffan på eftermiddagen och kollat på V75. Sen åkte jag hem, duschade och gjorde mej iordning och upp och tog in Ari. Sen hem svarva om, och  så kom Fi och hämtade mej så nu sitter jag vid hennes dator och dricker en cider och väntar medans hon duschar. Blir lite party ikväll, vet inte vart vi ska om de blir bowlingen eller om vi ska försöka fixa skjuts ngn annanstans...

Åke har vart på trav till Gävle och han fixade så att min vagn äntligen kommer hem därifrån =)

Nä tjingeling på er!!

Kommentarer
Postat av: matilda

Svar: jo, Ninja är världens finaste :) Nej tyvärr, men min största dröm är ju att få en egen häst. Men mamma vill att jag väntar och så eftersom jag har mycket med skolan=)

2008-04-12 @ 20:12:02
URL: http://matildasandlin.blogg.se
Postat av: Linda

Vad vart det igår nu då?

Jag är hemma idag så du kan väll ringa sen.

2008-04-13 @ 10:01:41
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback