Kväll nu..

Snart dax för CSI, äntligen =)..har juh lixom vart en massa hockey och slutspel i flera veckor så de programmen jag följt har ju blivit inställt pg.a de..
Cyklade till och från stallet nu på kvällen, skönt men lite svettigt. Men gick bra, lyssnade på Takida i min nya Walkman telefon, sen var jag ju bara tvungen att testa nya kameran i stallet.. fasiken vilka bra bilder. dock låg solen på lite och en häst som inte kunde stå riktigt still men men, mkt bättre kort än min gamla mobil iaf.
image190
♥Ari Will♥
image191

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Ja men titta så sööööt :) Han var väldigt lik min Jalla i blicken just. Finns säkert några bilder på honom med på min blogg. men ska lägga ut fler :) Det ser ut att vara en väldigt praktisk anordning han sitter i! Sån skulle jag haft, som inte har nånstans att sätta fast hästarna i när jag ska sela på vagnen....men det där såg smart ut!

2008-04-21 @ 21:59:02
Postat av: jag igen

Förresten var han mkt lik min Guinness som jag fick lov att ta bort....speciellt på en annan bild du lagt in från 29:e mars.... men de är rätt lika varandra många vbl, men just blicken :D

2008-04-21 @ 22:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback