Torsdag

Vart ledig idag, inte gjort så mkt, sov till 10.. sen vid halv 11 ca fick jag mess av gubbisen så jag satte på mer kaffe så kom han hit och tog ngn kopp.. Hade lite mer att köra ut, men dom ställena han skulle till öpnna inte föräns 11. Sen bjöd han på lunch ;) korvstroganoff och ris köpt från rasten...
Ja körde Ari på rakbanan, sen har jag mest bara vart hemma.
På em fick jag ett mess av en okänd person att min häst hade vart lös så personen hade ställt in honom i en box...
Åkte upp till stallet igen och lagade hage.. mammsen kom dit och hjälpte mej lite oxå =)
nu sitter jag och dricker kaffe och väntar på att klockan ska bli halv 8, får sällskap till stallet, exxets dotter skrev på msn att hon ville följa med upp så jag ska hämta henne innan jag åker dit igen och tar in och fodrar kväll...

Imon jobbar jag kväll, sen jobb hela heljen...=(

Kommentarer
Postat av: Linda

Åhh vad gott med korvstroganoff och ris. Det ska jag göra någon dag tänkte jag för jag har köpt hem en falukorvsbit som ligger i kylen och väntar på att bli omhändertagen:P

2007-09-20 @ 22:57:35
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback