Stressig kväll

Pust.. äntligen slutat.. vart en mkt stressig kväll..De hela började med att jag fick ett tele samtal at min häst var lös igen!! han var nästan ute på Backavägen och sprang, som tur va fick tjejjerna i stallet tag i honom och ställde in honom i boxen.. Kunde åka upp och kika till honom en snabbis, kollade även hur hagen såg ut och upptäckte att alla trådar  jag stog och dragit om igår var helt avslitet, han får panik för någonting och bara drar.. då hörde jag att grannen sågar ved så de skriker om de.. ni vet nog vad ja menar för ljud, så jag är nästan helt säker på att det är därför han bara drar, antagligen förknippar han det ljudet med ngt, som i vintras när han smet när de åkte ett 20 tal skotrar förbi...Så imon måste jag laga hage igen, fast jag skulle behöva lite plank och spika upp, så jag får väl ta och ringa han jag hyr av.. som är så snål så vi får väl se hur de går me de....

Iaf så träffa jag Sofie en sväng innan jag börja jobba.. Var och köpte en skylt som jag satt upp alldeles utanför min ytterdörr i rabatten, fick den i tidig födelsdagspresent av mamma=) (jag fyller år på tisdag 25)
köpte även en doft olja som luktar päron, så nu har jag äntligen invigt min aroma lykta som jag köpte i somras=)
hittade även gardin längder i ljus lila 2 för 50 och jag behöver juh 4 i mitt vardagsrum så de gick bara på 100 kr..billigt, fast dom kke är lite för långa så dom måste fållas upp...


Nu sitter jag här och varvar ner efter en stressig kväll på jobbet med en  päron cider;)

Min nya skylt, visst är den söt=)

Aromalyktan sprider en underbar doft av päron

Varvar ner med en cider..


(Klicka på dom små bilderna för att få dom större)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback