Söndag

Trött som bara den...
Fick mysigt besök igår kväll ;) han var här när jag kom hem från jobbet och åkte på eftermiddagen idag..Har inte gjort så mkt eftersom jag jobbat, men vi har iaf träffats lite...

Nu är jag iaf ledig i 2 dagar, fast imon ska jag jobba på travet på dagen, är lunch trav här då, tisdag ska jag bara på fortsättningen på Lyftteknikskursen på jobbet. Sen på kvällen får vi se om de kikar förbi ngn på lite födelsedags fika...
Funderar på och kke ha lite sen födelsefest på marknaden, synd bara att Linda inte kan va me och partajja eftersom hon är gravid, annars hade vi kunnat fira hennes födelsedag  oxå då=) för hon fyller juh den 3:e oktober..
Nä nu tror jag att jag släcker ner datorn och fortsätter kolla på "Mord i sinnet" inne i sovrummet...

God natt!!

Kommentarer
Postat av: Jelica

okej, ska höra med en tant jag med och fråga vad dom tror kan passa mig :)

2007-09-23 @ 23:37:07
URL: http://mylifeas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback