Fredag kväll..

Hemma nu efter travet på Romme... Är besviken på en sak, men de tänker jag inte ta upp här...

Har iaf träffat å klappat Järvsöfaks och fick några kort på honom , men dom lägger jag upp imon, är lite trött nu, å lite små lessen. Har druckit några cider och öl, och vart bjuden på nån öl utav Bejja som äger Fire Skållan som segrade i ett lopp på Romme, så han lovade att han skulle bjuda på öl om Skållan vann och så vart de=)

Har vart kul och trevligt, tyvärr synd på vädret, kallt och blåsigt och regnat emellan åt...

Usch, hoppas verkligen allt ordnar sej imon, annars vet ja inte va jag gör..

Nä nu ska jag natta Speedy, ta ett bloss, borsta tänderna och krypa tills sängs...
Gonatt, och sov så gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback