Todeloo

De vart aldrig nå Blnge och Romme igår, istället så hämtade Åke våra förbyglar, så jag fick min idag och guuu så snygg den var ;P den kommer göra sej jätte fin på Ari.

Istället så hämtade jag och Sofie hem 2 st hästar från ett bete i Övre gärdsjö, dom var verkligen glda att få åka hem för dom kom så snällt fram till oss i hagen, så de var bara att ta dom och lasta på dom.

På kvällen kom sötis hit, vi käkade lite och kolla på teve, vart en tidig kväll för vi var båda så trötta. Har vart skit trött idag oxå, tur jag vart ledig.
Har tvättat och kört Ari, träffade Sofie en sväng på em och hjälpte henne och Åke att rensa lite i deras förråd, körde upp de dom skulle kasta på soptippen.

Nu inväntar jag att klockan ska bli 21 så jag kan kolla på "Desperata husfruar" =)
image96

Kommentarer
Postat av: Linda

Det ska jag med kolla på;)

2007-10-02 @ 20:59:33
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback