tjohooo

A just ja, grattis till mej på namnsdagen idag, Elisabeth, hmm ingen inte ens min mor elle syster har kommi ihåg att jag har namnsdag idag :,-( aja inte hela världen, huvudsaken att dom inte glömmer bort mej när ja fyller år..=)ast de har dom juh aldri gjort, hihi.

Darlingen har messat lite idag, dom sitter nog på bussen hem nu, han har iaf köpt en limpa cigg till mej...=) om han inte glömde vill säja.. men de tror jag då inte...saknar iaf honom och hoppas att jag snart får träffa han igen;)

Imon är de dax för jobb igen, så var den långledigheten slut för denna gång, som tur är jag ledi till heljen oxå. tAKIDA spelar i Falun på Magasinet på fredag, dit vill då jag, men vi får se om de blir nå av de...

nähäj, va ska man nu hitta på innan de är dax för teve?!

image115





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback