Måndag

jahapp, nu ska ni få höra...jag frosta juh av mitt lilla frysfack igår och sen på kvällen när all is äntligen smält så kunde jag sätta igång kylskåpet igen och plockade in allt som ska vara där inne... Imorse när jag gick upp, så funkade inte kylskåpet, allt var varmt och smöret hade börjat och smälta :-S så de var bara att packa ur allt igen och ställa ut de. Ringde min hyresvärd och berättade, så strax efter 10 tiden var jag på Elon och beställde ett nytt. Dom har bara hemkörning en gång i veckan och de är på tisdagar, så imon ngngång kommer dom hit och installerar de, så jag måste vara utan kylskåp tills imon, tur de är kallt ute så de kan stå där.

Annars har jag bara tvättat lite idag och vart ut en sväng med Ari.

Nu sitter jag här och små fryser, men ska snart upp och ta in Ari så de är ingen ide´ och duscha föräns jag vart dit....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback