Sjuttonde maj..

Har precis vart ute i regnet och åkt en sväng.. vart så sugen på choklad..:P åså hade jag slut på mjölk, och de kan jag juh inte vara utan i kaffet imorgon bitti...fast de e bara och hoppas jag vaknar i skaplig tid imorrn och inte som i morse när mammsen ringde 11 och då sov jag fortf... antagligen jätte trött annars brukar jag inte vakna så sent...

Så nu sitter jag här och smaskar choklad, och lyssnar på en massa bra och ny musik jag har tankat ner.. guu va E-types nya låt "true believer" är braaaa..=) och tAKIDA´s nya platta är oxå göör bra... detta är va som strömmar ur mina högtalare just nu.. Va lyssnar du på då??

 Var jätte mkt ungdomar ute och nere på R-vik, såg ut som att parken hade öppet oxå.. hmm jag har inte hört att de e ngt ikv.. hmmm... ngn som vet??

Ja slapp då iaf dra på mej mina oranga regnkläder när jag körde idag...
Sen så satte jag mej på Ari igen när han stog på gången, och sen pröva jag även och lägga på sadeln, och klev upp och satte mej iden.. Han sköter sej riiktgt bra, så förhoppningsvis snart så kan jag kke ut och rida i skogen oxå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback