Lördag 19:e Maj

Har delad tur idag.. vilket innebär att jag jobbat mellan 8-12 så är jag ledig fram till kl 16 och jobbar till 21.. tråkig tur, fast de går bra ändå, har sovit lite på min rast=)

Igår var jag och hämtade min nya cykel... ska ta kort och lägga upp sen, har bara provcyklat lite, har juh vart sånt rusk väder, blåser och regnar..

Igår på dagen träffa jag D en sväng..;) på kvällen fick jag en hel massa med mess av han, vi har sagt att vi ska låta tiden utvisa vad som händer....

Annars har de väl inte hänt så speciellt mkt, allt är som vanligt inget är som förut.. hehe..

Ha de gott nu.. ska dricka kaffe innan jag ska tebax på jobbe igen..

C U...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback