Kristi Flyers day...:P

Jag och Lena

Torsdag idag. Är ledig går på imorrn eftermiddag kl 16, sen jobbar jag hela heljen...=( trist men sant, fast jag spar ju alla pengar som jag inte har .. haha!!
Imon ska jag iaf och hämta lite pengar av min hyresvärd för krattningen jag gjort.. de e inte alla som får pengar av sin hyresvärd inte, oftast så ska man ju betala.. Klippte lite gräs igår oxå, fast gräsklipparpengarna tar jag ut i höst..bra och ha lite som man kan ta ut då oxå;P Ska även och hämta min nya bike imorrn.. najs najs...

Har tankat hem tAKIDAs nya album idag....Skiiit bra juh..
Släpptes igår så de e rykande färskt....

Vilket trist väder de e då, riktigt inne väder, fast jag måste ut och köra Ari lite senare, bara och hoppas att de är uppehåll då iaf, slipper jag dra på mej mina oranga regnkläder..;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback