japp

Ja då var de snart kväller då...
Träffade Linda som jag skrev tidigare idag... och hon var sej lik.. förutom en viss sak, fast de behöver jag inte ta upp här.... hi hi....vi gick i affärerna som finns här i lilla Rättvik.. och jag hitta ju inget som vanligt... men Linda hon hitta både en kjol och nån söt klänningsliknande topp ele va d nu kallas:S

Sen ringde Sofie och bjöd på kaffe i stallet, så jag åkte dit och fördrev några timmar och så snacka vi gamla minnen men snackade även lite om vissa killar...och så funderade vi på vad man kan hitta på i en sån här liten byhåla en lörda kväll...

Ska hämta Hannah senare, få se va vi hittar på om vi kke tar en sväng förbi Sofie... Hmm man skulle verkligen haft chaffis så man kommer nånstans....

Näj nu ska jag dricka upp kaffet och studsa in i duschen...

Bye bye so loooong..=)
Ha en najs evening...... ska ja iaf försöka och få;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback