japp

Ja då har jag premiär cyklat då, fan va skoj de var med en cykel som rullade lätt och var lättrampad, annat de än min snart 20 år gamla som kedjan hoppar av lite på då och då och de rasslar om...

Cyklade ner på rättvik, tänkte åka och ta en solning, men de funkade inte=( så ist tog jag en tur förbi mamma sen cyklade jag upp och tog in Ari... På vägen hem träffade jag Sofie som var ute och gick med Wilmer...

Nu håller jag på och färgar ögonbrynen och fransarna..
Ska köpa mörk hår färg när jag får pengar på torsdag så ska jag färga under håret igen, tycker det har bleknat av.. åsså funderar jag på och färga lite av "under" luggen oxå, vad tror ni om de??

Imorrn e de jobb igen, så ska jag på nån utbildning på e.m, få se va de är för ngt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback