jahamen

Ledigt idag, fast fullt upp ändå, tvättat en massa, sen så fick jag ett ryck och putsade alla mina tråkiga förnster.. men nu e de iaf gjort=D
Heljen som var så var de juh marknad här, gick en liten sväng bara på söndan, fyndade ett par brallor, de var de enda!!
På lörda kvällen var jag och Lena ut, jätte trevligt, fast vi hade tänkt å gå in på parken men de var juh värsta kön där, hade antagligen stått där än idag.. haha så ist gick vi ner på Rvik en sväng och sen hamna vi i en 740, som vi åkte lite med... det var väl i stort sett de hela som hände under marknads heljen...
Är ledig imorgon oxå, då ska jag väl ut å rasta Ari en sväng, sen har jag inte en aning om va man kan hitta på?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback