då var de lördag igen...

Och idag har jag gjort typ nadish! Var förbi Åkes stall och hälsa på Sofie och fördrev några timmar där och snacka en massa skit och en massa häst snack oxå så klart och drack en massa kaffe... Guu va jag saknar när vi var i samma stall och höll på och när vi jämt var ute och festade och tokade oss...och alltid så säger vi att vi måste hitta på ngt kul snart, men tiden går och inget händer...:S

Lörda kväll är de och jag har inga planer alls.. blir väl och danka framför teven och kke kolla på Eurovision... kke tar mej ett glas vin undrar vem som vinner, om de blir "The Ark", själv så tycker jag inte låten är så bra, dessutom uttjatad som fasen på radio/teve. Fast de vore juh skoj om Sverige fick vinna......

Och inte gick "Tre kronor" vidare till finalen helle =( så nu får dom spela bronsmatch ist, hoppas att dom får de då iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback